Jessica

Årsresumé del 3

Publicerad 2014-12-30 11:16:25 i Allmänt,

Juli
Hade dejt med älskling på Solstugan som avslutades med att rasta Galloway
Åt middag hemma hos Malin
Drack vin med dessa snyggingar i Humlegården

Hade plockmatskväll med hjärtat
Drog på kryssning
Körde en utgång på Café Opera med några snygga brudar
Firade Hannas födelsedag i förväg på några uteserveringar i stan <3
Rosédrickarkväll som ledde till Fridays och Cafét

Augusti
Började ta många selfiés/"outfit" bilder
Mötte upp dessa snyggingar i stan för en AW som höll igång hela natten på diverse uteställen i stan
Åkte till Gotland, här var vi i min gamla stuga
Häng på Tofta
Glass i hamnen
Middag på Surfers
Besökte kyrkan
Älskar dessa kvällar, ute på landet med ett glas vin i handen och en cigg i andra med massa ljus, trevligt sällskap och spel <3

September
Mer outfits :O
Drink/tjejkväll med dem bästa <3
Café Opera
Badminton
Hängde med nya vänner från klassen på en uteservering
Tapas med dessa sötnosar
Spontanade lek med Hampe och syster
Körde lite mer utgångar på stammishaket
Firade min födelsedag med min absoluta närmsta och bästa krets, hade fler bilder men får dock inte upp dem tyvärr

Hemfärd

Publicerad 2014-12-29 12:34:03 i Allmänt,

Igår så åkte vi till Visby och åt lunch på ett jättebra ställe, kommer dock inte ihåg vad det hette men nåt med Eden tror jag. Dem hade tapas iaf så vi tog tre rätter var, jag tog pulled pork, miniburgare och en SÅ himla god rätt som hette friterad brie, så det var det med honung, pinjenötter och ruccola, en av det godaste som någonsin smält i min mun. Sen gick vi till kyrkan och därefter kollade vi i lite inredningsbutiker, fick bara med oss två brickor men spanade in lite andra saker. Vi åt middag med Eriks föräldrar och så kollade vi hockey.

Idag har vi ätit frukost och nu har vi packat och håller på att städa. Om en stund ska vi äta lunch och sen blir det att fixa det sista innan vi åker hem. Båten går vid 17. Det känns inte lika tungt som vanligt att åka hem, antagligen för att det är vinter och då minimeras ju saker att göra här på ön samt att jag har mycket att se fram emot när jag kommer hem :) Jag har haft det helt underbart här iaf.
Bilder från Gotlandsvistelse:
När jag var på väg till båten
Match på O´learys
Mangodrink och trevligt sällskap på Munken
Fick snabbmysa med underbara Wilton
Avnjöt en väldigt god galett på Strykjärnet
Mysig vinterpromenad med älskling
Till vänster - världens godaste brie

Love love

Shopping i Visby

Publicerad 2014-12-27 20:51:35 i Allmänt,

Hej

Igår så åkte jag och Erik till Visby och gick och kollade shopping på Adelsgatan, han hittade en nyårskjorta och jag en nyårsklänning (som var på rea score!) samt en topp. Sen drog vi till O´learys och delade på en förrätt till en sen lunch samt kollade två perioder av DIF hockey match. Därefter mötte vi upp Eriks syster Emma och hennes kille och tog ett glas på Stora Torget. Sen hade vi bokat bord på älskade Surfers (som för övrigt nu har även nyligen öppnat i Sthlm vilket jag faktiskt tycker är lite tråkigt, men måste ju ändå såklart testa någon gång) Där tog jag ett glas bubbel samt massa god mat, revbensspjäll, sötsyrlig fisk, räkbollar samt massa goda såser och ris och edame bönor med massa gott på. Vi avslutade kvällen på Munken med drinkar och livemusik. När vi kom hem fick jag mysa lite med Wilton också, man blir ju rätt sugen alltså.. :O

Idag har vi återigen varit i Visby, nu shoppade vi i Österport. Juste jag fick ju julklappar av Erik, orkar inte visa så jag berättar, en bok Babyboost (som sagt snart är det dags...:O:'D) Uniq One, två underklädessätt bl.a. från Hunkemöller samt en topp som tyvärr inte var lika snygg på mig som på galgen så jag bytte faktiskt ut den mot två andra tröjor på MQ, det var ju rea så jag betalade bara 100 kr extra. Sen fick jag med mig ett läppglans och jag hade pengar kvar på ett presentkort så där betalade jag bara 6 kr utöver, så grymt. Sen fick jag med mig en till topp.

Vi åt lunch på Strykjärnet och vi åt galetter, så himla jäkla gott. Juste vi började ju faktiskt dagen med att kolla på bilar, ska kirra en ny. När vi kom hem tog jag en dusch och sen så gick vi ner till Eriks föräldrar och åt tacomiddag, väldigt trevligt! Nu ska vi strax bädda ner oss i sängen och kolla på en film.

Klänningen får ni se på nyår :) Sen kommer bilder när jag kommer hem från resten av resan.